Gyakran Ismételt Kérdések


  • Előre szeretnék utalni. Hova küldhetem a pénzt?
    Efel Trade Kft.
    Bankszámla szám: MKB Bank 10300002-10336545-49020019
  • Átvételkor a csomag sérülten érkezett. Mit tegyek?

    A csomag sértetlenségét kérjük, ellenőrizzék le, csak ezután igazolják le az átvételt, ellenkező esteben a szállítás során keletkezett károkat nem tudjuk megtéríteni! Amennyiben a csomag sérülten érkezik meg Önhöz, úgy MINDEN esetben, AZONNAL készítsenek jegyzőkönyvet a futárral! Ennek hiányában nem tudunk kártérítési igénnyel fordulni a futárszolgálathoz, így az Ön kárát sem lesz módunkban megtéríteni!

  • Tudok-e regisztráció nélkül is vásárolni?

    Igen. A "Termékek megvásárlása" gombra kattintva, regisztráció nélkül is végigviheti rendelését. (Így azonban új, visszatérő vásárlás esetén minden adatot újra meg kell adni, illetve rendelése státuszát sem tudja követni oldalunkon.) Regisztrációhoz a "BEJELENKEZÉS" menüpont alatt található "regisztráció" részre kell kattintani.

  • Mikor kérhetek tájékoztatást termékkel, vásárlásommal kapcsolatban?

    Hétfőtől péntekig délelőtt 10 órától este 18 óráig telefonon, vagy bármikor a Kapcsolat menüpontban található üzentküldési lehetőségen.

  • Személyesen el tudom-e hozni a rendelésemet?

    Igen, telefonon egyeztetett időpontban 5600 Békéscsaba, Fiumei út 2/1. címen telefonon megbeszélt időben.

  • Hogyan tudok keresni minden kategóriában?

    A keresés mindíg abban a csoportban történik ahol éppen van. Ezért ha átfogó keresést szeretne indítani, használja az általános keresőt.

  • Tudom-e a keresést szűkíteni?

    Igen, adott kategórián belül a részletes keresőben található paraméterek alapján.

  • Hogyan tudom a találatokat rendezni?

    A termékkategóriákban három féle nézet (kis- és nagy mozaik illetve lista) valamint ár és név szerinti rendezési lehetőség található.

  • Mikor érkezik meg a csomagom?

    A termék mellett és a visszaigazoló e-mail-ben feltüntetett időtartamon belül. Ha bármi eltérés adódik, kollégáink kapcsolatba lépnek Önnel.

  • Miért adjam meg a mobilszámom?

    Mert kézbesítéskor, ha nem találja Önt a szerződött partnerünk a megadott címen, akkor egyeztet Önnel a kiszállítás részleteiről, így megkönnyítve a csomagátadást.

  • Mi az elállási jog?

    Kérjük olvasa el a "Vásárlási feltételek" menüpontban található tájékoztatást. További informácó itt elérhető: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR